Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

11/23/2013 11:50:00 μ.μ.
Συνέντευξη έδωσε πριν από λίγες ημέρες η Τζόυς Ευείδη στο περιοδικό "νέο τηλεκοντρόλ". Η συνέντευξη είχε θέμα την συμμετοχή της στη σειρά Μπρουσκο και για τον ρόλο της, τι της λείπει από την τηλεόραση και αν παρακολουθεί τούρκικα σήριαλ.

Όταν σας πρότειναν να παίξετε την Κωνσταντίνα, τι σκεφτήκατε;

Ότι δεν έχω κάνει τηλεόραση έδω και μια δεκαετία και με άγχωνε το καθημερινό και η ιδέα του ότι πρέπει να πηγαινοέρχομαι αεροπορικώς για τα γυρίσματα. Μίλησα με τη Βάνα Δημητρίου, με την οποία είχα γνωριστεί αλλά δεν είχαμε δουλέψει μαζί και μετά με τον Ανδρέα Γεωργίου τον οποίο δεν ήξερα και μου φάνηκε τόσο θετικός άνθρωπος και έτοιμος να τα λύσει όλα. Κέρδισε την εμπιστοσύνη μου και είπα ας πέσω στην περιπέτεια, δεν έχω να χάσω κάτι.

Τι κάνει η Κωνσταντίνα όταν ο Διαμαντής της παίρνει το καφενείο;

Προσπαθεί να αντισταθεί και ψάχνει για νέο χώρο. Και βοηθάει και ο Μηνάς την κατάσταση γιατί έχει γίνει ο νέος σύμμαχος της Δάφνης και της Κωνσταντίνας. Οι δύο γυναίκες έχουν περάσει πολλά και έχουν αποφασίσει να επιβιώσουν. Εκτός από την Κωνσταντίνα και η Δάφνη θα θελήσει να ανοίξει κι εκείνη το δικό της μαγαζί και να κάνει ένα νέο ξεκίνημα.

Τι σας λείπει από την τηλεόραση;

Η μυθοπλασία και εκπομπές με περιεχόμενο. Μου λείπει, για παράδειγμα, η Βίκυ Φλέσσα που έκανε εκπομπές με προσωπικότητες που είχαν να πουν πράγματα. Δεν μπορώ να ακούω μόνο για γκομενικά και μόδες. Υπάρχει πολλή σάχλα. Σε ρωτάνε για την πρεμιέρα και την επόμενη μέρα δεν ακούς τίποτα από αυτά που είπες και σε βαθμολογούν για το ρούχο σου. Θέλει λίγο μέτρο.

Έχετε δει τις τούρκικες σειρές;

Για να πω την αλήθεια, δεν το αντέχω να δω τούρκικο σήριαλ. Ίσως γιατί η καταγωγή μου είναι από την Πόλη. Καταλαβαίνω ότι είναι πλούσεις παραγωγές και οι ηθοποιοί παίζουν καλά σε κάποια αποσπάσματα που έχω δει, αλλά νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι λίγο πιο ψηλά το επίπεδο. Πολλή έκταση έχει πάρει.