Σάββατο, 1 Μαρτίου 2014

3/01/2014 12:00:00 μ.μ.
Δύο στους πέντε ευρωπαίοι χρήστες του internet λένε ότι συναντούν εμπόδια από τους παρόχους υπηρεσιών στη παρακολούθηση online βίντεο, ενώ σημαντικός αριθμός αντιμετωπίζει προβλήματα στο άκουσμα μουσικής και στη χρήση άλλων εφαρμογών, σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρομέτρου σε 28.000 πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με την έρευνα το 41% των χρηστών αντιμετωπίζει προβλήματα στη παρακολούθηση βίντεο σε μία mobile συσκευή, και το 37% αντίστοιχα προβλήματα στη παρακολούθηση βίντεο από τις σταθερές συνδέσεις internet στο σπίτι, λόγω περιορισμών στη ταχύτητα ή του μπλοκαρίσματος του περιεχομένου από τους παρόχους υπηρεσιών.

Το 23% απαντά ότι αντιμετωπίζει προβλήματα στο άκουσμα μουσικής από μία mobile συσκευή, ενώ το ίδιο ποσοστό αντιμετωπίζει επίσης προβλήματα στο ανέβασμα περιεχομένου στο Facebook, σε blog ή σε φόρουμ, μέσω των mobile συσκευών.

Το 19% επισημαίνει ότι έχει συναντήσει προβλήματα παίζοντας παιχνίδια online, από τους οικιακούς υπολογιστές.

Η έρευνα έδειξε ότι είναι διαδεδομένη η άγνοια ανάμεσα στους καταναλωτές για τις ταχύτητες σύνδεσης που προσφέρει ο πάροχος τους, ενώ το 60% δεν γνωρίζει τη ταχύτητα σύνδεσης του με το internet. Από όσους γνωρίζουν τη ταχύτητα αυτή, το 26% λέει ότι η πραγματική ταχύτητα που λαμβάνουν δεν ανταποκρίνεται στους όρους του συμβολαίου τους. Το 40% των καταναλωτών απάντησε ότι έχει αντιμετωπίσει διακοπή της σύνδεσης στο internet.

«Όταν αγοράζεις μία συνδρομή στο internet, πρέπει να έχεις πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο, και θα πρέπει να παίρνεις τη ταχύτητα που πλήρωσες. Έτσι πρέπει να είναι το ανοιχτό internet, και όλοι οι Ευρωπαίοι θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε αυτό», λέει η Neelie Kroes, αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

«Ο στόχος μου είναι να προστατεύσω τους καταναλωτές εξασφαλίζοντας την πρόσβαση σε ένα ανοιχτό internet σε όλη την Ευρώπη και δίνοντας τους νέα δικαιώματα και διαφάνεια σε σχέση με την σύνδεση τους στο internet. Ο στόχος μου είναι επίσης να προστατεύσω τη καινοτομία, έτσι ώστε οποιοσδήποτε να μπορεί να καινοτομεί στο ανοιχτό διαδίκτυο και παράλληλα με αυτό, χωρίς να το βλάπτει. Αυτό με τη σειρά του θα προωθήσει τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό και τις επιλογές, προς όφελος του πελάτη».

Πηγή: digitaltveurope.net