Τρίτη 27 Μαΐου 2014

5/27/2014 04:00:00 μ.μ.
Ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης πρωταγωνιστεί στη σειρά «Κάτω Παρτάλι» και σε συνέντευξή του αναφέρθηκε πώς είπε το «ναι» όταν του έγινε η πρόταση να παίξει στο σίριαλ.

«Από την πρώτη στιγμή που διάβασα το σενάριο για το "Κάτω Παρτάλι", ήμουν σίγουρος ότι θα πάει καλά. Ωστόσο, δεν μετράω τις δουλειές ανάλογα με την επιτυχία που πιθανόν να έχουν. Αυτό το αφήνω σε άλλους που είναι και η δουλειά τους: κανάλια, παραγωγούς. Εμένα με ενδιαφέρει η συνεργασία, η καλή συγκυρία και το να γίνω πιο "πλούσιος" μέσα μου από μια δουλειά που έχει λόγο να υπάρχει, επειδή έχει κάτι να προσφέρει, κάτι να προτείνει, κάτι να πει. Επιτυχία, άλλωστε, δεν σημαίνει για όλους το ίδιο. Για άλλον είναι να κάνει πέντε παραστάσεις που πραγματικά γουστάρει κι ας μην τις ξέρει άνθρωπος και για κάποιον άλλον το να κάνει μια παράσταση στο πιο κεντρικό θέατρο και να τον μάθουν όλοι. Προσωπικά πιστεύω πως εκεί που υπάρχει ευτυχία υπάρχει και επιτυχία. Ό,τι τον γεμίζει τον καθένα. Εμένα με νοιάζει να έχω ψυχική υγεία, δημιουργικό νου και ηρεμία, για να μπορώ αυτά που έχω μέσα μου να τα κοινωνώ στον κόσμο. Τότε αισθάνομαι ευ-τυχισμένος άρα και επί-τυχημένος. Τι κι αν δεν ξέρει κανείς το όνομά μου; Πραγματικά δεν νοιάζεται κανείς γι' αυτό», δήλωσε στο περιοδικό «Omikron».