Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

3/26/2014 11:00:00 π.μ.
Η Μελίνα, ο Αντώνης, η Δέσποινα και ο Μιχάλης μίλησαν για όλα με χιούμορ και... πάθος!










Μιχάλης Stavento

«Μέσα στο "The Voice" βρήκα τη νέα μου μούσα»

Βρήκες τη νέα μούσα σου;

Πιστεύω πως ναι. Δεν είναι όμως η Αρετή. Είναι 16 χρονών και δεν θα μπορούσε να τραγουδήσει τα τραγούδια που κάνουμε εμείς. Μπορεί να τραγουδήσει πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Κι ακόμα είναι νωρίς πρέπει να περιμένουμε και τη μεταφώνηση της για να καταλαγιάσει κάπου η φωνή της και να δούμε μετά τι μπορεί να κάνει. Το θετικό είναι ότι είναι από την Αλεξανδρούπολη, οπότε με το που μεγαλώσει, ούτως ή άλλως θα τη βοηθήσω... Δεν χρειάζεται να 'ναι με μένα. Μπορώ να τη βοηθήσω παράλληλα, όπως έχω κάνει με τόσο κόσμο. Δεν έχω τέτοιο πρόβλημα.

Τελικά, η ομάδα σου είναι... αχταρμάς;

Ναι, τέρμα. Μαγειρεύεις; Εγώ όταν μαγειρεύω στην κουζίνα δεν ακολουθώ ποτέ συνταγή. Φτιάχνω ό,τι μου έρθει και μετά το δοκιμάζω, μπορεί να κάτσει, μπορεί και όχι. Ε, κάπως έτσι είνια και τα παιδιά μου, είναι απίστευτοι όλοι, νομίζω ότι πραγματικά έχω πάρα πολύ ξεχωριστά παιδιά, είναι διαφορετικοί όλοι τους, έχουμε κάνει από τα πιο ενδιαφέροντα ντουέτα. Πιστεύω ότι και οι σεφ για να πετύχουν το φαγητό που θα πάρει το αστέρι Michelin πειραματίζονται πάρα πολύ. Δεν κάνουν αχταρμά γενικά;

Αντώνης Ρέμος

«Αν διαγωνιζόμουν στο "The Voice" θα επέλεγα τη Δέσποινα για coach»

Για κάποια παιδιά έχεις δηλώσει ότι θα ηθελες να συνεργαστείς μαζί τους, παρότι τους έχεις απορρίψει.

Εννοείται. Έτσι κάνουμε όλοι μας --και χαίρομαι-- γιατί έχω μιλήσει και με τους άλλους coaches... Κι εγώ έχω ασχοληθεί με κάποια απ' τα παιδιά που έχω απορρίψει και τα 'χω στείλει σε κάποιες οντισιόν, σε κάποιες δουλειές, προσπαθώ να τους ανοίξω τις πόρτες... Κινούμαστε και δραστηριοποιούμαστε. Κι ο Μιχάλης, απ' ό,τι μου λέει, ασχολείται με κάποια παιδιά που ήδη έχει απορρίψει και που θα τα 'χει μαζί το καλοκαίρι. Γενικά, θα προσπαθούμε... Κι εγώ βέβαια θα χρησιμοποιήσω παιδιά που θα βγουν μέσα από το «Voice» και θα συνεχίζω να τα στηρίζω όπου μπορώ και να τους δώσω μια πραγματική ευκαιρία.

Με ποια κριτήρια βγαίνουν οι δυάδες στα battles;

Τα 16 πρόσωπα που συμμετείχαν στη δική μου ομάδα θεωρώ ότι ήταν εξαιρετικά. Μουσικά, για μένα, η πιο δυνατή ομάδα ήταν η δική μου, σαν φωνές. Από 'κει και πέρα, εγώ ένιωσα ότι είχα το πιο δύσκολο έργο από τους υπόλοιπους. Αυτό, όμως, που προσπάθησα και πιστεύω ότι πέτυχα είναι να βάλω ισοδύναμους στα battles και όχι μεγάλες διαφορές ο ένας με τον άλλον ή ετερόκλητους. Κατά τη γνώμη μου, βρήκα τη χρυσή τομή και έβαλα πραγματικά ισάξιους μεταξύ τους σ' ένα τραγούδι που θεωρώ ότι ταιριάζει και στους δύο.

Αν διαγωνιζόσουν ποιον coach θα επέλεγες;

Με τη Δέσποινα θα πήγαινα.

Μελίνα Ασλανίδου

«Αν ήμουν 16 ετών σίγουρα θα συμμετείχα στο "The Voice"»

Στα ντουέτα που δημιούργησες για τα battles έχεις μετανιώσει για φωνές που πάντρεψες ή ήσουν κατασταλαγμένη από την αρχή για τα ντουέτα σου;

Όχι, καθόλου κατασταλαγμένη. Έκανα πάρα πολλές αλλαγές και μάλιστα δουλέψαμε πολύ με τον Αντώνη (Μιντζέλος) και κυρίως στα battles, που ήταν το επόμενο κομμάτι και ήταν το πιο δύσκολο, γιατί προσπαθήσαμε να γίνει όσο πιο ισότιμα γίνεται. Κάναμε πάρα πολλές αλλαγές. Μπαίναμε στο ίντερνετ και βλέπαμε ποιο άλλο τραγούδι έχει πει ένας τραγουδιστής και μπορέσαμε να δουλέψουμε πιο εύκολα, γιατί βλέπαμε το τραγούδι που επιλέγει, πώς το λέει, πού στονάρει. Έτσι έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για την κάθε φωνή, οπότε προσπαθήσαμε να γίνει όσο πιο δίκαια και έντιμα και ισότιμα ήταν δυνατόν. Με απόλυτο σεβασμό βεβαίως σε κάθε παιδί.

Αν ήσουν τώρα στην αρχή της καριέρας σου θα συμμετείχες στο «The Voice»;

Ναι. Αν ήμουν 16 χρονών --να πάω λίγο πίσω να σκεφτώ πώς ήμουν στα 16 μου-- σίγουρα θα συμμετείχα στο συγκεκριμένο talent show.

Όλη αυτή η διαδικασία να προετοιμάσεις μελλοντικούς τραγουδιστές είναι για σένα κι ένα μικρό προσωπικό στοίχημα;

Εγώ, για να φτάσω μέχρι εδώ που έφτασα, έχω περάσει από διάφορες σχολές μουσικής. Η μία σχολή ήταν του Μητρέντζη. Εκεί έμαθα το λαϊκό τραγούδι, ήρθα σ' επαφή με τον Απόστολο Καλδάρα, τον Άκη Πάνου... Από εκεί έχω πάρει τη βάση μου. Πιο πριν έμαθα το παραδοσιακό τραγούδι σε χορωδίες που ήμουν από παιδάκι. Εκεί έμαθα το παραδοσιακό. Το ποντιακό, το κρητικό. Βυζαντινή μουσική ας πούμε. Μετά πήγα στο πιο λαϊκό. Αργότερα στο πιο ροκ. Πέρασα διάφορες σχολές. Όλη αυτή η εμπειρία, ό,τι έχω μάθει κι έχω αφομοίωσει και το κουβαλάω εγώ σαν Μελίνα, προσπαθώ με όποιο τρόπο μπορώ να το δώσω σε ένα παιδί. Λίγο απ' αυτή τη γνώση που ουσιαστικά κι εγώ την πήρα απ' αλλού και μεταφέρεται. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε, δηλαδή, να μεταφέρουμε ό,τι μπορούμε καλύτερο στα παιδιά. Τώρα έχει πολύ μεγάλη σημασία ο υποδοχέας. Εγώ μπορώ να σου πω χίλια πράγματα, αλλά εσύ να είσαι κλειστός και να μην ακούς τίποτα απ' όλα αυτά που σου λέω.

Δέσποινα Βανδή

«Αν πήγαινα στο "Voice" όταν ξεκινούσα στη Θεσσαλονίκη, δεν θα είχε γυρίσει ούτε σκαμπό»

Υπάρχει περίπτωση που να μετάνιωσες που δεν γύρισες;

Ναι, υπάρχει. Δεν γύρισε κανείς μας, το μετανιώσαμε όλοι... Αυτό το κορίτσι απορρίφθηκε. Κι όμως, γι' αυτό το κοριτσάκι από τη Κύπρο η Universal, η δισκογραφική που παρακολουθεί όλα αυτά, είπε «κανείς σας δεν γύρισε; Αυτή θέλουμε». Θέλω να πω ότι δεν έχει σημασία αν δεν προχωρήσεις παρακάτω. Το «Voice» είναι η ευκαιρία να σε δουν άνθρωποι που σχετίζονται με το χώρο. Εμείς είμαστε ο δίαυλος του να προχωρήσεις παρακάτω, δεν είμαστε ο Θεός. Είμαστε άνθρωποι και κάνουμε και λάθη και μπορεί και να επηρεαζόμαστε και συναισθηματικά... Γι' αυτό έχω πει ότι πρέπει να το αντιμερωπίζουμε με τη σοβαρότητα και με την ελαφρότητα που πρέπει. Είναι ένα talent show. Δεν είναι η αρχή, ούτε το τέλος μιας καριέρας. Εγώ αν ξεκινούσα έτσι όπως θυμάμαι τον εαυτό μου, τότε που ξεκίνησα στη Θεσσαλονίκη, και πήγαινα στο «Voice», δεν θα είχε γυρίσει ούτε σκαμπό, όχι καρέκλα. Δούλεψα πάρα πολύ τη φωνή μου, κάποια στιγμή με πρόσεξαν απ' τη Minos... και υπήρχε μια εξέλιξη σε όλο αυτό το πράγμα. Το talent show δεν σε καθορίζει.

Έχεις να σχολιάσεις κάτι για την επίθεση που δέχτηκες για παίκτρια που απέρριψες...

Ζούμε σε μια δημοκρατική χώρα, ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι πιστεύει και ό,τι θέλει... Δεν έχει θίξει τα παιδιά μου, τον άντρα μου, την οικογένειά μου... για τους οποίους δεν δέχομαι κουβέντα. Θίγει την καλλιτεχνική μου υπόσταση. Ό,τι θέλει ας πιστεύει ο καθένας... έχει δικαίωμα να το κάνει.