Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

2/10/2014 01:00:00 μ.μ.
Ο Νίκος Μάνεσης σε συνέντευξή του μιλά για τα νέα δεδομένα της τηλεόρασης, τον μισθό του που έχει μειωθεί και τονίζει ότι ήταν από τους καλοπληρωμένους!

Τα τελευταία χρόνια οι δημοσιογράφοι είναι λίγο στο στόχαστρο. Εκείνος πώς νιώθει για αυτό;
"Κοίτα, εγώ δεν παίρνω φακελάκια, ούτε θα βρείτε στα χρόνια της µεγάλης διασηµότητας να έχω κάνει διαφηµίσεις στα κανάλια, παρόλο που δέχτηκα προτάσεις, ούτε θα µου βρείτε φοροδιαφυγή. Άρα δικαιούµαι να µιλώ. Θα µπορούσα να είχα λύσει το οικονοµικό µου πρόβληµα, αλλά δεν το έχω λύσει" λέει χαρακτηριστικά στο People.

Δηλαδή, δεν είσαι από τους καλοπληρωµένους παρουσιαστές;
"Μην πω ψέµατα, ήµουν. Βέβαια, έπαιρνα το ένα δέκατο από αυτό που παίρνουν οι διάσηµοι. Τώρα είµαι στο 50% των χρηµάτων που έπαιρνα και µε το που παίρνω το µισθό, τον καταθέτω στην εφορία. Αυτός είναι ένας πόνος που βιώνει κάθε Έλληνας σήµερα, αλλά δεν παραπονιέµαι καθόλου, πολεµάµε και προχωράµε. Ναι, κάποτε ήµουν κι εγώ καλοπληρωµένος.