Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

2/20/2014 10:30:00 π.μ.
Σε µια εποχή που λίγοι δηµιουργοί τολµούν να πουν µε σατιρικό τρόπο αλήθειες, σχολιάζοντας τις σχέσεις των πολιτών µε το κράτος αλλά και των πολιτών µεταξύ τους, ο Λάκης Λαζόπουλος επιστρατεύει την παρατηρητικότητά του και τις νοµικές του γνώσεις για να παρουσιάσει τον Ελληνα της διπλανής πόρτας.

Τον απλό άνθρωπο, ο οποίος, για διαφορετικούς κάθε φορά λόγους, υποβάλλεται στη διαδικασία του Αυτόφωρου. «Παρότι έχω τελειώσει τη Νοµική, δεν έχω τηρήσει όλο το νοµικό πλαίσιο γιατί η κωµωδία παραβιάζει πάντα όλα τα πλαίσια», εξοµολογείται ο Λάκης στο Πρώτο θέμα. «Η έννοια των Αυτόφωρων είναι µια διαδικασία που µου παρείχε τη δυνατότητα να κάνω την ανάκριση στο αστυνοµικό τµήµα. Παράλληλα, όµως, το σηµαντικό για µένα είναι πως όλα γίνονται στο στούντιο, διότι, αντίθετα µε τους περισσότερους συναδέλφους µου, εγώ δεν είµαι των εξωτερικών γυρισµάτων. Απορρυθµίζοµαι όταν βγαίνω έξω από το στούντιο». Από τις κωµικοτραγικές δικαστικές ιστορίες του Λάκη Λαζόπουλου παρελαύνει σχεδόν ολόκληρη η ελληνική σόουµπιζ.